نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

رییس جدید فدراسیون فوتبال را بشناسید| بیوگرافی مهدی تاج

  • کد خبر: ۱۲۳۴۴۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
رییس جدید فدراسیون فوتبال را بشناسید| بیوگرافی مهدی تاج
مهدی تاج در یک فعل و انفعال عجیب بالاخره به ریاست فدراسیون فوتبال رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نهایت هم مخالفانش نتوانستند کاری بکنند و باند عجیبی که شکل گرفته‌بود شکست خورد. از میثاقی در برنامه تلویزیونی صداوسیما، تا برخی افراد حاضر در رسانه و از همه مهمتر میرشاد ماجدی و کامرانی‌فر، همه تلاش‌ها به باد رفت و مهدی تاج برگشت.

مخالفانش ابتدا امیدوار بودند که عدم صلاحیتش او را از رقابت دور خواهدکرد، اما توپ هم مرد مرموز اصفهانی فوتبال ایران را تکان نداد. حتی با اینکه نمایندگان مجلس هم به صف مخالفانش پیوسته بودند و هرکاری توانستند کردند تا شاید بتوانند حذفش کنند.

حالا مهدی تاج دوباره رییس فدراسیون فوتبال شده و احتمالا خیلی زود هم نسخه اسکوچیچ را بپیجد.

مهدی تاج کیست؟| بیوگرافی رییس جدید فدراسیون فوتبال

مهدی تاج، زاده ۱ بهمن ۱۳۳۸ در اصفهان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران بود؛ او بر حسب کسالت در ۸ دی ۱۳۹۸ استعفا داد.

او پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌های ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان و فجر سپاسی شیراز و باشگاه فوتبال پرسپولیس را دارد و همچنین مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز بوده‌است.

وی از سال ۱۳۸۰ به مدت ده سال مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بود. او از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ در سمت معاونت فروش و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان بوده‌است. همچنین او از مه ۲۰۲۰ عضو کمیته اضطراری کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ با کسب ۵۰ رای از مجموع ۷۳ رای اخذ شده در مجمع فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران شد.

مهدی تاج ۸ دی ماه ۱۳۹۸ از سمت ریاست فدراسیون فوتبال استعفا داد. وی به منظور فرار از پاسخگویی به ابهامات مطرح شده در قرارداد مارک ویلموتس شرایط نابسامان جسمی و حمله قلبی را بهانه قرار داد و از ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->